dinsdag 4 maart 2014

Zakjes/pockets

Hoi allemaal,

Ik krijg weinig respons op mijn blogposts, wellicht ook omdat ik er een tijdje tussenuit ben geweest. Maar het kan ook zijn dat het jullie niet (meer) boeit. Ik blijf toch nog even doorgaan met posten, want wie weet zijn er toch mensen die het wel lezen, bekijken, maar niet reageren.

Ik heb zakjes verwerkt voor in de agenda van The Project Life 2014. Hier kunnen tags in of een brief met een verhaal wat niet meteen door iedereen hoeft te worden gezien. Zo kan je iets persoonlijks maken voor jezelf.



Groetjes, Claudia

7 opmerkingen:

  1. Lekker door blijven bloggen Claudia, je maakt mooie dingen. Dit is ook weer een leuk en mooi idee.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Claudia, Ik ben hier terechtgekomen omdat je de giveaway bij Allemaal Kleurtjes won. Hoewel ik hier geen vaste bezoeker zal worden (ik ben geen scrap-booker, eerder een quilter/breier/tuinder), wou ik wel even zeggen dat je mooie dingen maakt. Ik hou zelf ook een blogje bij, die volgens mij door niemand gelezen wordt. Maar dat is ok, want ik zie het vooral als een creatief logboek, waar ik zelf met veel plezier doorheen blader. Af en toe deel ik mijn blog met mensen die ik tegenkom, zodat ze kunnen zien waar ik mee bezig ben. Dus misschien kan je, in tijden van weinig lezers gewoon bloggen voor je iegen plezier?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé vreemd. Ik tik dit bericht op woensdag-ochtend 5 maart en op de header verschijnt dinsdagavond 4 maart...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Claudia,
    Ik opende jou berichtje in blogger daar stond 4 weken geleden (ik zag je straks in bloglovin je kaartjes)dus al die leuke kaartjes waren niet verschenen bij mij in blogger, raar he volgens mij komt dat meer voor!
    In iedere geval ben je niet vergeten maar gewoon niet gezien dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide zijn weer heel mooi gemaakt Claudia.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen