zondag 9 maart 2014

Lentekriebels

Hoi allemaal,

Hoewel ik niet naar buiten mocht in zon, ivm een antibioticakuur, heb ik vanachter het raam toch genoten. Ik hoop dat jullie lekker de zon in konden en een heerlijk weekend hebben gehad.


Ergens op het net kwam ik een achtergrond met verf tegen, waarop met scrappapier was gewerkt. Naar dit idee heb ik gespeeld met dylusions inkt in heldere kleuren blauw, groen en oranje. Op een tekstpagina heb ik oranje gesprayd en daar bloemen op getekend en uitgeknipt. Verder maakte scrappapier in dezelfde tinten het af.

Heerlijk die lentekriebels.

Groetjes, Claudia

3 opmerkingen:

  1. hier word ik nou vrolijk van:0) heel leuk gemaakt Claudia!
    prachtige kleuren!
    zat ook binnen...hooikoorts:0(
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claudia mooie kleuren en papier en verf gaan heel goed samen ziet er super leuk uit en lentekriebels YEEEHHHHHHH herkenbaar :-)
    heerlijk he al dat licht daar knapt een mens van op.
    Groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen