maandag 3 juni 2013

Nog wat kaartjes ...

Hoi allemaal, Ik heb de *kaartjes-smaak* te pakken. Dit kaartje maakte ik na uit de Build-a-Cardkit van Bij Oma Dee. Ik heb wat eigen spullen gebruikt, omdat ik sommige mallen en stempels niet in mijn bezig heb. Het is best druk, maar ik denk ook geschikt voor een jongen of man. Het volgende kaartje heb ik gelift. Ander papier, een andere mail en andere stempel. Helemaal mijn smaak en stijl. Op de foto lijken de kleuren oranje niet hetzelfde, maar in echt is dit wel het geval. Ik krijg zoveel inspiratie van het blog van Bij Oma Dee en nu ook met de cardkit. Helemaal leuk! Groetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. Zoooo mooi, ik vind de onderste ook het mooist ♥♥♥♥♥
    Fijn dat je lekker bezig bent meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaartjes weer Claudia.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverd!!!! Ik denk dat ik de meest verschrikkelijke snailmailer ben aller tijden... nou weet ik dat het SNAIL mail heet, maar mijn snail is denk ik invalide... Sorry dat het zo lang duurt... maar ik moet echt mijn goodies af maken voor pipowagen aan ze.. ze waren af, maar toen ik ze aan het afbakken was heeft dochter lief van 2 met mijn oventje gespeeld, en dus waren ze allemaal een beetje verbrand... dus moest ik over nieuw beginnen... heb ik nog een bestelling moeten plaatsen omdat ik iets niet meer had, nu is de 2 lading bijna klaar, alleen de afwerking nog... en dan stort ik me op jouw brief hoor!!! ik ben je niet vergeten hoor!!!
    Dikke kusss,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ik wilde nog vragen hoe het met je gaat.. hoop dat je langzaam beter gaat, maar als ik zo jouw mooie kaartjes zie, dan denk ik dat je al aan het opknappen bent!
      X

      Verwijderen