vrijdag 31 mei 2013

Beterschapsverrassingen

Hoi allemaal, Dit wil ik toch graag met jullie delen hoor. Ik ben zo enorm verwend door een aantal meiden, het is gewoon een feest om naar de brievenbus te gaan zo. Haakjuffie stuurde een superleuk theepotje, helemaal in mijn favoriete kleuren, met een lief bijpassend kaartje eraan. Pauline maakte een kleurig pakketje vol lieve dingen, alles zelfgemaakt. Inspiratieboekjes en leuke tags, kaartjes en mooie enveloppen. Alles past prachtig bij elkaar. Ook een superverrassing. Melanie stuurde twee pakketjes. Gisteren kreeg ik een lief kaartje met een prachtig *doet het zelf* kraftpakketje vol met leuke spulletjes en vandaag kreeg ik een kaartje met dit zelfontworpen gehaakte poppetje. Is het geen schatje?! Als ik nu niet snel beter word, dan weet ik het ook niet meer. Meiden echt ontzettend bedankt, dit doet me echt heel erg goed! Fijne dag allemaal, groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. oooooh meid, wat leuk!
    Je verdiend het ook!
    Dat popje vind ik helemaal te leuk! Sterkte he lieve Claudia xxx

    BeantwoordenVerwijderen