zaterdag 2 maart 2013

Cadeautjes

Hoi allemaal, Ik word echt heel erg verwend, met bloemen en tijdschriften en boeken en ik kreeg ook *knutselcadeautjes*. Een vriendin is naar een knutselwinkel gegaan en heeft gevraagd om een cadeautje *voor iemand die houdt van scrapbooken en kaarten maken en zo*. De dame hielp en dit is het resultaat, helemaal geweldig. Ik maak nooit 3D, maar deze plaatjes zijn zo hip en modern, dat ik meteen aan het knippen ben geslagen. Mijn zusje ging naar Action, nadat ik had verteld dat ze daar nu ook maskingtape hebben en kijk eens wat een prachtige dingen ik van haar kreeg. Zo lief allemaal! Fijn weekend allemaal! Groetjes, Claudia

6 opmerkingen:

  1. Wauw, Claudia, wat wordt jij verwend, zeg!! Het is je van harte gegund, hoor!!
    Veel plezier ermee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Claudia, je wordt wel erg verwend. Maar het is je gegund hoor!!
    Nog veel sterkte de komende tijd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor heerlijk om verwent te worden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Claudia je kunt wel even je zinnen verzeten zo. Lekker aan de Knutsel met al die mooie spulletje. Geniet en heel veel sterkte. Heb het even druk maar de post is in de maak.

    Liefs Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om zo verwend te worden, geniet er maar van.
    Fijn weekend verder,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaartjes maken kan echt heel leuk zijn! En ik combineer nu al mijn spulletjes met elkaar, voor snail-mail, kaartjes maken en binnenkort als er meer tijd is, voor het scrappen. Ik ben zelf persoonlijk ere-lid van de Action:)!
    Dus Claudia...lekker aan de slag, bijvoorbeeld vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen