donderdag 3 mei 2012

Kerstman

Hoi allemaal,

Bij de Club van Tiets doe ik mee met de kerstkaartenactie. Elke maand moet je 4 kerstkaarten maken en aan het einde van het jaar moeten het er 50 worden. Een mooie stok achter de deur. Ik loop alleen een beetje achter. De sketch van dit kaartje is de maandsketch van de club van Tiets. De extra opdracht was een uitgeknipt afdrukje. Ik blijf weg van de kerstman van Magnolia.

In het ziekenhuis kan ik heerlijk rustig kleuren. Tijd genoeg en lekker wat afleiding. Heerlijk!

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. Zeker een stok achter de deur scheelt straks heel wat gestres ...gaaf kaartje is het geworden mooie bloem ook...sterkte met je opname als ik het goed begrijp.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart is het geworden!! Mooie kerstroos heb je erbij gemaakt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Claudia.
    Mooi gedaan!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Claudia, heel mooi gedaan en lekker vast bij de voorraad. Het is inderdaad altijd stressen aan het eind van het jaar, haha.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen