zaterdag 10 december 2011

7 Tags of Christmas ... Tag 1


Hallo allemaal,

Op de club van Tiets http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl is vandaag de 7 Tags of Christmas begonnen. Het is de bedoeling dat je elke dag een tag maakt naar aanleiding van een bepaalde opdracht en die vóór de volgende dag 10 uur plaatst. De opdracht van Tag 1 was gebruik maken van de kleuren rood en groen.

Ik heb voor mijn tag het kerstpapier van Tim Holtz gebruikt en daardoor is het ook een soort vintagetag geworden. Een keer een plaatje wat bij de papierlijn hoort en geen stempel. Ik vind het wel leuk geworden. Op de foto lijkt het roze, ik heb de foto in het donker genomen, maar in het echt is het rood met groen :-).

Groetjes, Claudia

5 opmerkingen:

  1. Gaaf geworden je tag en zo leuk om te doen ook .Ik vind je 25 dec ook zo cool staan erop!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor!! echt kerst, net als je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Claudia.
    Knap dat je daar aan meedoet, zou ik niet op kunnen brengen iedere dag verplicht iets.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig zeg, heel mooi gedaan Claudia!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Halllo Claudia,

    Eindelijk tijd om bij je langs te komen! Dat ga ik vaker doen want ik zie hele leuke dingen op je blog!

    Fijne dagen, Irene

    BeantwoordenVerwijderen