zaterdag 15 oktober 2011

Sieradenkistje



Hoi allemaal,

Morgen is het zover en vier ik mijn veertigste verjaardag. Alvast bedankt voor de kaartjes, voor degene die ik al heb ontvangen. Ik laat ze na mijn verjaardag hier zien! Jullie kunnen nog meedoen aan de verjaardags- candy als jullie dat leuk vinden. Ik zou het top vinden!

Mijn verjaardag mag ik bij mijn tante vieren, omdat zij wat meer plaats heeft dan ik. Om haar te bedanken heb ik een mooie bos bloemen gekocht en dit doosje gepimpt tot een sieradendoosje. Er in heb ik een mooie bloem, een hartjeszeepje en een armband met ketting gedaan. Zij is altijd enthousiast over de kaarten die ik maak, dus ik hoop dat ze dit ook leuk vindt.

Groetjes, Claudia

6 opmerkingen:

  1. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje.En wat heb je dat leuk gemaakt.Mooi zo met die kleuren.Ik ga nog even naar je candy kijken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is prachtig gaat ze vast heel mooi vinden
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sieradenkistje, mooie details.

    Groetjes Aletta

    p.s. kijk een hier :
    http://create4fun-designteam.blogspot.com/2010/08/halloween.html
    Staat een leuke freebie halloween digi op, kan je toch gezellig meedoen met de uitdaging van de Ned. Kaarten Uitdaging :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Claudia en dan ook nog met inhoud...superleuk
    Gaat mij niet lukken om mee te doen aan je candy.
    Alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Claudia,
    Beter laat dan nooit. Daarom nogmaals Van ♥-e Gefeliciteerd met je 40-ste verjaardag en ik hoop dat je er een hele leuke en gezellige dag van wist/weet te maken samen met al degene die je lief zijn.
    Je adres is me bekend en ik hoop dat het kaartje vandaag is aangekomen ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen