zondag 3 oktober 2010

Herfstkaart en mannenkaart



Hoi allemaal,

Vanmiddag ben ik lekker met mijn zoontje in het bos wezen wandelen. Mijn nieuwe camera mee, maar de herfstkleuren vielen nog een beetje tegen. Wel prachtige foto's van een mooie paddestoel, rood met witte stippen. Ik verwachte elk moment kabouter Spillebeen, maar helaas. We moesten het met onze fantasie doen.
Ik was wel in herfststemming. Op de club van Tiets heb ik de sketch van de oktoberuitdaging genomen en daarmee dit herfstkaartje en dit mannenkaartje gemaakt.
Het papier is van een paperpad Pyrus van BasicGrey. Prachtige donkere tinten. Ik heb het scalloped oval met de cuttlebug uitgesneden en geƫmbost en de boom en het mannen sillouette heb ik met de Cricut uitgesneden. Het zijn figuren van de cardridge *Heritage*. Echt een geweldige cardridge vol leuke figuren. Weer eens wat anders dan stempelafdrukjes. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groetjes, Claudia

4 opmerkingen:

  1. wow wat een mooie en originele kaaten heb je gemaakt! De kleurencombinaties vind ik ook prachtig! leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihii spillebeen is nog op vakantie maar je kaartjes zijn weer gaaf.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en dat Basic Grey papier is super!!Heel mooi gemaakt!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooie kaartjes en wat jammer dat je kabouter spillebeen niet hebt gezien.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen