zondag 8 augustus 2010

Son Shine






Weer een nieuwe maand (oké, de eerste dagen was ik nog op vakantie) dus weer tijd voor een nieuwe Lay-out Challenge op Scrappers Challenge Blog. De link staat in mijn sidebar. Deze keer is de opdracht verzonnen door Lean en het is scraplift geworden. Erg leuk om te doen. Ga dus allemaal snel kijken en doe lekker mee, ik vond het een superleuke opdracht. Wat vinden jullie van mijn uitwerking, mijn eigen Son Shine een paar jaartjes terug?

Groetjes, Claudia

7 opmerkingen:

  1. aaa lieve foto en een gave uitwerking van de challenge Claudia.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem supermooi,de kleuren en de foto is superlief.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat lief...mooie foto en een mooie lo...
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een lieve foto en wat heb je hem mooi verwerkt! Bedankt voor je reactie op mijn LO! Ik weet het...de perfecte foto van een LO voor op het beeldscherm moet ik nog gemaakt krijgen, hihi. Ik heb nooit geweten dat de plek waar het Papegaaiendorp nu is, ooit een camping is geweest. Waar bloggen al niet goed voor is he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lo hoor meis, we hebben al wat inzendingen dus maar kunnen er altijd meer he :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super leuke LO. Mooi papier om mee te werken he! je kan er heel veel kanten mee uit!

    BeantwoordenVerwijderen