zondag 9 mei 2010

Workshop bij Lean




Hoi allemaal,

Gisteren heb ik samen met mijn zusje een workshop gevolgd bij Lean. We hebben een doosje gemaakt, waarin een klein miniboekje komt. Het miniboekje moeten we thuis nog afmaken, dus dat zal over een tijdje volgen. Mijn zus heeft het momenteel erg druk met werk en studie, dus het afronden zal even op zich laten wachten. We hebben een erg leuke middag gehad bij Lean en het resultaat vinden we zelf ook erg leuk. De oranje is van mijn zus, de blauwe is van mij. Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, Claudia

8 opmerkingen:

  1. ik vind ze natuurlijk top en het was heel gezellig.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Lean, ja als jij ze niet mooi zou vinden .. dan klopt er iets niet he ;-).
    Dank je wel Patries. Dankzij Lean!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi cladia ben je volger geworden hoop dat je ook eens op mijn blog komt kijken grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi schone zus,

    ik vind natuurlijk de oranje het mooiste. Maar ik ben ontzettend bevooroordeeld ;)

    Groetjes,

    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh super sweet zeg die doosjes prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey meis,

    Er staat een verassing op mn blog voor jou!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt allemaal voor de complimenten!
    Zwagers zijn alijd bevooroordeeld ja .. tis wat. Tjee Patries, ik zie het nu pas, ik ga snel kijken wat het is meis .. bedankt alvast!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen