maandag 15 maart 2010

Hier is ie dan .. mijn eerste ezel ;-)



Zoals belooft, hier mijn eerste ezel, of euhm, leeuw. Het is een opdracht voor Scrappers Challenge Blog, de nieuwe kaartopdracht staat daar online. Er zijn erge leuke voorbeelden gemaakt, dus meiden, ga eens kijken en doe eens lekker mee. Er is weer een leuk prijsje te winnen!

Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. Daar ben ik inmiddels redelijk aan verslaafd en het kleuren met schaduwen gaat ook steeds beter. Het is een mannenkaart geworden, ook door de keuze van het papier en mijn zwager heeft hem afgelopen weekend voor zijn verjaardag gekregen.

Groetjes, Claudia

2 opmerkingen:

  1. hoi Claudia je easeltje is helemaal toppie gemaakt. Erg mooi!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf is ie mooi ingekleurd ook.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen